Po zdobyciu wystarczającej liczby leadów, warto je posortować i zakwalifikować. Korzystaj z wbudowanego narzędzia do oceniania leadów, aby sprawdzać, na których potencjalnych klientach powinni skupić się przedstawiciele handlowi, i przypisuj ich automatycznie.
Konfigurowalne formularze internetowe CRM
Kampanie reklamowe na Facebooku, Instagramie, Google
Proste przesyłanie danych w ramach systemu CRM z wykorzystaniem pliku CSV
Import kontaktów z formatów vCard, Gmaila, Outlooka itp.
Lejek sprzedażowy
Skonfiguruj własny, niestandardowy lejek sprzedażowy i przeprowadzaj deale przez każdy etap, korzystając z reguł automatyzacji i wyzwalaczy Bitrix24. Oszczędzaj czas i eliminuj problemy, koncentrując się na tym, co naprawdę ważne – przekształcaniu potencjalnych klientów w płacących klientów.
Konfigurowalne reguły automatyzacji i wyzwalacze CRM
Przypomnienia o spotkaniach w wiadomościach SMS i e-mail
Autorespondery
Cykliczne deale i faktury
Kreator dokumentów
Webhooki i wyzwalacze aplikacji
Zaawansowane raporty w CRM
Śledź i analizuj przydatne wskaźniki sprzedaży. Wszystkie dane są odbierane i przetwarzane automatycznie, co wymaga minimalnej konfiguracji. Podejmuj świadome decyzje marketingowe, korzystając z narzędzia Bitrix24 Sales Intelligence.
Skonfiguruj prawa dostępu w CRM, aby kontrolować dostęp do informacji dla Twoich menedżerów sprzedaży. Przypisz różne role członkom zespołu w zależności od ich poziomu dostępu.
Zarządzanie danymi klientów
Z łatwością poruszaj się po rekordach CRM i znajduj odpowiednie dane klientów za pomocą kilku kliknięć. Konfiguruj prawa dostępu do pól CRM, gdy chcesz, aby określone pola (np. kwota deala) były niewidoczne dla określonych użytkowników.
Wizualne zarządzanie lejkami w systemie CRM
Widok klienta 360 stopni
Zarządzanie uprawnieniami w oparciu o role
Konfigurowalne prawa dostępu do systemu CRM
Filtry wyszukiwania leadów, dealów, kontaktów i firm
Reguły/wyzwalacze w leadach i dealach
Kampania marketingowa
Korzystając z naszego modułu Marketing CRM (który również jest częścią CRM Bitrix24), możesz prowadzić marketing e-mailowy, SMS-owy, telemarketing, transmisje głosowe i kampanie retargetingowe na Facebooku/Google bezpośrednio z systemu CRM.
Segmentacja klientów (statyczna i dynamiczna)
Szablony i statystyki kampanii
Powtarzalne kampanie sprzedażowe
Generator sprzedaży
Wiadomości masowe
Retargeting w sieciach reklamowych
Sklep on-line
Nasz sklep CRM oferuje możliwości e-commerce bez dodatkowej pracy. Wyświetlaj produkty, akceptuj płatności online, zarządzaj zamówieniami lub wysyłkami bezpośrednio z systemu CRM.
Produkty i asortyment
Przetwarzanie płatności
Zamówienia i dostawa
Śledzenie płatności w czasie rzeczywistym
Akceptowanie płatności kartą, Apple Pay lub Google Pay
Przyjmowanie zamówień przez telefon, czat na żywo lub media społecznościowe
Wielokanałowa komunikacja
Docieraj do potencjalnych i aktualnych klientów za pośrednictwem najbardziej skutecznego kanału – niezależnie od tego, czy jest to Facebook, poczta elektroniczna, rozmowy telefoniczne, SMS-y, powiadomienia push czy komunikatory. Zapewnij wyjątkową obsługę klienta CRM i pielęgnuj swoje leady.
Wielokanałowe centrum kontaktowe CRM
Telefonia VoIP
Zaawansowane narzędzia marketingowe CRM
Kalendarz w systemie CRM
Planowanie spotkań
Potwierdzenia i przypomnienia
Integracja poczty z CRM
Tworzenie leadów z przychodzących wiadomości e-mail