Centrum Kontaktowe
Centrum wszystkich Twoich kanałow mediów społecznościowych
Zamiast przełączenia się między profilami biznesowymi w serwisach Facebook, Instagram, WhatsApp, lub na innych platformach, otrzymujesz jedno centrum, w którym możesz z łatwością monitorować aktywność klientów, odpowiadać na wiadomości i komentarze, analizować dane i zbierać statystyki.
Bitrix24.CRM + Instagram
Ta oficjalna integracja zapewnia Twoim klientom łatwy dostęp do zakupów, a Tobie — zarządzanie wszystkimi interakcjami (w tym płatnościami) bezpośrednio w Bitrix24.Bitrix24 + Facebook
Połącz swój profil na Facebooku z naszym Centrum kontaktowym i odpowiadaj na wiadomości od klientów bezpośrednio w komunikatorze Bitrix24 Messenger.Bitrix24 + WhatsApp
Dodaj widżet WhatsApp do swojej strony internetowej, aby zapewnić klientom więcej możliwości do komunikacji z Twoją firmą.
Czat na żywo dla Twojej witryny internetowej
Widżet czatu na żywo można umieścić na stronie internetowej, aby zapewnić wsparcie i obsługę klienta w łatwy i szybki sposób. Wszystkie dialogi są zapisywane w Twoim CRM i jeśli klient jest powracający, system go natychmiast rozpozna.
Reguły, przekierowania i przeniesienia rozmów
Użyj ustawień domyślnych lub utwórz niestandardowy zestaw reguł zarządzania, przekierowywania i dystrybucji czatów klientów wśród członków zespołu.Oceny według klientów i przełożonych
Każda rozmowa może zostać oceniona przez klienta i/lub przełożonego Twojego zespołu. Wszystkie dane znajdują się w Centrum kontaktowym.Gotowe odpowiedzi
Utwórz zestaw gotowych odpowiedzi, które będą używane podczas oczekiwania klientów, gdy Twój zespół obsługi klienta jest niedostępny.
Telefonia
Telefonia Bitrix24 umożliwia wynajmowanie lokalnych numerów telefonów, tworzenie numerów wewnętrznych dla pracowników, konfigurowanie kolejkowania i przekierowywania połączeń itd.
Ulepszone rozwiązanie telefonii VoIP
Telefonia Bitrix24 oferuje śledzenie połączeń, przekierowywanie, przekazywanie, sprawdzanie, transkrypcję, nagrywanie i znacznie więcej funkcji.Integracja z CRM Bitrix24
Rozmowy można nagrywać i dodawać do dealów w CRM. Połączenia przychodzące są przekazywane do menedżera odpowiedzialnego za dany lead.Zaawansowany poziom telemarketingu
Możesz uruchomić automatyczny dialer, zainstalować widżet do automatycznego oddzwaniania na swojej witrynie, korzystać z rozgłoszeń dźwiękowych i wiadomości SMS.
Media społecznościowe + komunikatory
Połącz wszystkie swoje profile biznesowe w mediach społecznościowych i komunikatory z centrum kontaktowym, aby łatwiej i sprawniej zarządzać kanałami komunikacji z klientami.
Popraw jakość obsługi klienta
Połącz swoje konta Facebook, Instagram, WhatsApp i inne, aby zapewnić szybszą i lepszą obsługę klienta.Zarządzaj swoimi profilami w mediach społecznościowych z Bitrix24
Wszystkie dane i informacje dotyczące komunikacji z klientami znajdują się w jednym panelu kontrolnym. To jest naprawdę wygodne.Analityka i statystyki
Mierz aktywność według kanału lub dnia/godziny, średni czas odpowiedzi, satysfakcję klientów i szczytowe obciążenie specjalistów ds. obsługi klienta.
E-mail, SMS i połączenia głosowe
Klasyczny Helpdesk
Połącz jednym kliknięciem swoje skrzynki pocztowe z centrum kontaktowym Bitrix24, aby otrzymywać wszystkie swoje wiadomości e-mail i zarządzać nimi w jednym miejscu.SMS
Prowadź kampanie SMS poprzez łatwe wysyłanie promocyjnych wiadomości tekstowych do kontaktów z bazy klientów.Połączenia głosowe
Jeśli masz centralę PBX w biurze / w chmurze lub usługę SIP trunk, możesz wynająć SIP connector, aby wykonywać bezpłatne połączenia telefoniczne i płacić tylko za połączenia wychodzące po aktualnych stawkach.