Centrum Kontaktowe

Centrum wszystkich Twoich kanałow mediów społecznościowych

Zamiast przełączenia się między profilami biznesowymi w serwisach Facebook, Instagram, WhatsApp, lub na innych platformach, otrzymujesz jedno centrum, w którym możesz z łatwością monitorować aktywność klientów, odpowiadać na wiadomości i komentarze, analizować dane i zbierać statystyki.

  1. Bitrix24.CRM + Instagram

    Ta oficjalna integracja zapewnia Twoim klientom łatwy dostęp do zakupów, a Tobie — zarządzanie wszystkimi interakcjami (w tym płatnościami) bezpośrednio w Bitrix24.
  2. Bitrix24 + Facebook

    Połącz swój profil na Facebooku z naszym Centrum kontaktowym i odpowiadaj na wiadomości od klientów bezpośrednio w komunikatorze Bitrix24 Messenger.
  3. Bitrix24 + WhatsApp

    Dodaj widżet WhatsApp do swojej strony internetowej, aby zapewnić klientom więcej możliwości do komunikacji z Twoją firmą.

Czat na żywo dla Twojej witryny internetowej

Widżet czatu na żywo można umieścić na stronie internetowej, aby zapewnić wsparcie i obsługę klienta w łatwy i szybki sposób. Wszystkie dialogi są zapisywane w Twoim CRM i jeśli klient jest powracający, system go natychmiast rozpozna.

  1. Reguły, przekierowania i przeniesienia rozmów

    Użyj ustawień domyślnych lub utwórz niestandardowy zestaw reguł zarządzania, przekierowywania i dystrybucji czatów klientów wśród członków zespołu.
  2. Oceny według klientów i przełożonych

    Każda rozmowa może zostać oceniona przez klienta i/lub przełożonego Twojego zespołu. Wszystkie dane znajdują się w Centrum kontaktowym.
  3. Gotowe odpowiedzi

    Utwórz zestaw gotowych odpowiedzi, które będą używane podczas oczekiwania klientów, gdy Twój zespół obsługi klienta jest niedostępny.

Telefonia

Telefonia Bitrix24 umożliwia wynajmowanie lokalnych numerów telefonów, tworzenie numerów wewnętrznych dla pracowników, konfigurowanie kolejkowania i przekierowywania połączeń itd.

  1. Ulepszone rozwiązanie telefonii VoIP

    Telefonia Bitrix24 oferuje śledzenie połączeń, przekierowywanie, przekazywanie, sprawdzanie, transkrypcję, nagrywanie i znacznie więcej funkcji.
  2. Integracja z CRM Bitrix24

    Rozmowy można nagrywać i dodawać do dealów w CRM. Połączenia przychodzące są przekazywane do menedżera odpowiedzialnego za dany lead.
  3. Zaawansowany poziom telemarketingu

    Możesz uruchomić automatyczny dialer, zainstalować widżet do automatycznego oddzwaniania na swojej witrynie, korzystać z rozgłoszeń dźwiękowych i wiadomości SMS.

Media społecznościowe + komunikatory

Połącz wszystkie swoje profile biznesowe w mediach społecznościowych i komunikatory z centrum kontaktowym, aby łatwiej i sprawniej zarządzać kanałami komunikacji z klientami.

  1. Popraw jakość obsługi klienta

    Połącz swoje konta Facebook, Instagram, WhatsApp i inne, aby zapewnić szybszą i lepszą obsługę klienta.
  2. Zarządzaj swoimi profilami w mediach społecznościowych z Bitrix24

    Wszystkie dane i informacje dotyczące komunikacji z klientami znajdują się w jednym panelu kontrolnym. To jest naprawdę wygodne.
  3. Analityka i statystyki

    Mierz aktywność według kanału lub dnia/godziny, średni czas odpowiedzi, satysfakcję klientów i szczytowe obciążenie specjalistów ds. obsługi klienta.

E-mail, SMS i połączenia głosowe

Sprawdzone kanały komunikacji z klientami, które wciąż cieszą się dużą popularnością, są dostępne również w Twoim centrum kontaktowym omnichannel Bitrix24.
  1. Klasyczny Helpdesk

    Połącz jednym kliknięciem swoje skrzynki pocztowe z centrum kontaktowym Bitrix24, aby otrzymywać wszystkie swoje wiadomości e-mail i zarządzać nimi w jednym miejscu.
  2. SMS

    Prowadź kampanie SMS poprzez łatwe wysyłanie promocyjnych wiadomości tekstowych do kontaktów z bazy klientów.
  3. Połączenia głosowe

    Jeśli masz centralę PBX w biurze / w chmurze lub usługę SIP trunk, możesz wynająć SIP connector, aby wykonywać bezpłatne połączenia telefoniczne i płacić tylko za połączenia wychodzące po aktualnych stawkach.
Shopping Cart