Organizuj i zarządzaj leadami
Po zdobyciu wystarczającej liczby leadów, warto je posortować i zakwalifikować. Korzystaj z wbudowanego narzędzia do oceniania leadów, aby sprawdzać, na których potencjalnych klientach powinni skupić się przedstawiciele handlowi, i przypisuj ich automatycznie.
- Konfigurowalne formularze internetowe CRM
- Kampanie reklamowe na Facebooku, Instagramie, Google
- Wiadomości masowe, SMS-y, komunikatory, kampanie telemarketingowe
- Przeniesienie danych z innego systemu CRM
- Proste przesyłanie danych w ramach systemu CRM z wykorzystaniem pliku CSV
- Import kontaktów z formatów vCard, Gmaila, Outlooka itp.
Lejek sprzedażowy
Skonfiguruj własny, niestandardowy lejek sprzedażowy i przeprowadzaj deale przez każdy etap, korzystając z reguł automatyzacji i wyzwalaczy Bitrix24. Oszczędzaj czas i eliminuj problemy, koncentrując się na tym, co naprawdę ważne – przekształcaniu potencjalnych klientów w płacących klientów.
- Konfigurowalne reguły automatyzacji i wyzwalacze CRM
- Przypomnienia o spotkaniach w wiadomościach SMS i e-mail
- Autorespondery
- Cykliczne deale i faktury
- Kreator dokumentów
- Webhooki i wyzwalacze aplikacji
Zaawansowane raporty w CRM
Śledź i analizuj przydatne wskaźniki sprzedaży. Wszystkie dane są odbierane i przetwarzane automatycznie, co wymaga minimalnej konfiguracji. Podejmuj świadome decyzje marketingowe, korzystając z narzędzia Bitrix24 Sales Intelligence.
Reguły automatyzacji CRM
- Wyślij e-mail, SMS, powiadomienia lub czat online
- Zmieniaj statusy leadach lub dealach
- Zmień osobę odpowiedzialną
- Targetowanie na Facebook, Google, Instagram
- Utwórz zadanie
- Dodaj do harmonogramu kalendarza
Triggery w CRM
- Przychodzące wiadomości e-mail, skrzynka pocztowa, kliknięcie linku
- Połączenia przychodzące
- Wiadomości przychodzące
- Przesłanie formularza internetowego
- Webhooki i triggers’y w aplikacjach
Zarządzanie uprawnieniami w CRM
Skonfiguruj prawa dostępu w CRM, aby kontrolować dostęp do informacji dla Twoich menedżerów sprzedaży. Przypisz różne role członkom zespołu w zależności od ich poziomu dostępu.
Zarządzanie danymi klientów
Z łatwością poruszaj się po rekordach CRM i znajduj odpowiednie dane klientów za pomocą kilku kliknięć. Konfiguruj prawa dostępu do pól CRM, gdy chcesz, aby określone pola (np. kwota deala) były niewidoczne dla określonych użytkowników.
- Wizualne zarządzanie lejkami w systemie CRM
- Widok klienta 360 stopni
- Zarządzanie uprawnieniami w oparciu o role
- Konfigurowalne prawa dostępu do systemu CRM
- Filtry wyszukiwania leadów, dealów, kontaktów i firm
- Reguły/wyzwalacze w leadach i dealach
Kampania marketingowa
Korzystając z naszego modułu Marketing CRM (który również jest częścią CRM Bitrix24), możesz prowadzić marketing e-mailowy, SMS-owy, telemarketing, transmisje głosowe i kampanie retargetingowe na Facebooku/Google bezpośrednio z systemu CRM.
- Segmentacja klientów (statyczna i dynamiczna)
- Szablony i statystyki kampanii
- Powtarzalne kampanie sprzedażowe
- Generator sprzedaży
- Wiadomości masowe
- Retargeting w sieciach reklamowych
Sklep on-line
Nasz sklep CRM oferuje możliwości e-commerce bez dodatkowej pracy. Wyświetlaj produkty, akceptuj płatności online, zarządzaj zamówieniami lub wysyłkami bezpośrednio z systemu CRM.
- Produkty i asortyment
- Przetwarzanie płatności
- Zamówienia i dostawa
- Śledzenie płatności w czasie rzeczywistym
- Akceptowanie płatności kartą, Apple Pay lub Google Pay
- Przyjmowanie zamówień przez telefon, czat na żywo lub media społecznościowe
Wielokanałowa komunikacja
Docieraj do potencjalnych i aktualnych klientów za pośrednictwem najbardziej skutecznego kanału – niezależnie od tego, czy jest to Facebook, poczta elektroniczna, rozmowy telefoniczne, SMS-y, powiadomienia push czy komunikatory. Zapewnij wyjątkową obsługę klienta CRM i pielęgnuj swoje leady.
- Wielokanałowe centrum kontaktowe CRM
- Telefonia VoIP
- Zaawansowane narzędzia marketingowe CRM
- Kalendarz w systemie CRM
- Planowanie spotkań
- Potwierdzenia i przypomnienia
Integracja poczty z CRM
- Tworzenie leadów z przychodzących wiadomości e-mail
- Wspólne skrzynki pocztowe
- E-mail marketing
- Automatyzacja wiadomości e-mail
- Trigger’y e-mail
- Statystyki poczty e-mail
Integracja telefoniczna CRM
- Połączenia przychodzące i wychodzące
- Nagranie rozmowy
- Przekierowanie połączeń
- IVR
- Poczta głosowa
- Wynajem numerów (lokalne, międzynarodowe, bezpłatne)
- Automatycznie nagrywane połączenia (robocalling)
- Transkrypcja połączeń
Integracja czatu na żywo z CRM
- Darmowy wbudowany czat na żywo
- Przekierowanie rozmów
- Automatyczne odpowiedzi
- Zapisywanie informacji kontaktowych
- Raporty i statystyki
- Boty w czacie
Messengery i sieci społecznościowe
- Facebook i Facebook Messenger
- Instagram
- Telegram, Viber
- Slack
- Microsoft Bot Framework
Integracja formularzy internetowych z CRM
- Darmowy internetowy kreator formularzy
- Bezpłatne szablony formularzy (kontakt, informacje zwrotne, wsparcie)
- Formularz żądania oddzwonienia
- Formularze z płatnościami online
- Formularze z akceptacją warunków
- Wbudowany widget
- Integracja z Jotform, Google itp